URXELLA

http://alternativaperpollenca.com

PP = PSOE

Alternativa | 21 Novembre, 2006 17:59 | facebook.com twitter.com

 Hi ha una cosa que no canvia a les Balears governi el PSOE o el PP, quan un dels dos partits governa a Madrid i l'altres a les Balears, aquest darrer  té un atac de  nacionalisme balear i es torna molt reivindicatiu.

Ara tenim PSOE a Madrid i PP a Balears i Matas es fa el més nacionalista de tots i demana més doblers per les illes, que el PSOE no vol donar. Però quan a Madrid governava el PP i a Balears el pacte de progrés era al revés, el pacte demanava i el PP negava.

 La qüestió es que amb la poca autonomia i força dels dos partis majoritaris a les illes acabam sempre igual  a la cua de inversions i amb un dèficit cada vegada major d’infrastructures públiques.

Esperam que qualque dia aquests dos partits canvien la seva actitut o la gent a la fí voti una opció que realment defensi els interessos de les Balears.

 

Comentaris

Pepe

sobra l'interrogant

Pepe | 28/11/2006, 11:42

Només una cosa per què has posat un interrogant al títol del teu comentari. PP=corrupció.
De veritat que no han tornat encara els doblers? ja no em sorprén res.

joan ramon

Pp= Corrupció?

joan ramon | 27/11/2006, 20:53

Mira senzilament una persona que defensa l'ocupació per part d'un particular de zona pública, avantpossa els interesos d'un particular als generals, i no només a la piscina den pedro jeta ramires, sinó en altres casos.
Esper que la justicia mantengui actuacions com les que pareix haver envestit a andrats, on un director general d'urbanisme del govern Balear ha actuat per tal d'embutxacarse dioblers, aquí torb que hi ha responsabilitats de la consellera d'urbanisme, però el PP es sol destecar per depuirar responsabilitats de manera molt peculiar, sinó basta recordar quan membres de l'executriu autonomic, i del Pp encara no han tornat els doblers que es van gastar anant de putes per Rusia.

Pepe

Erre que erre

Pepe | 27/11/2006, 18:52

Te vuelvo a repetir que no hemos denunciado sólo la dichosa piscina, queremos pasear por toda la Costa des Pins i por la bahía de Formentor.
Ya puestos además de la piscina me haré una caseta en las avenidas.
Claro que no podemos renunciar al turismo pero el modelo PP -Um es insostenible, pan para hoy y hambre para mañana.

En cuanto a la reculada, si me dices en que hemos reculado te podré contestar

Foraster de fora

Sigo sin entenderlo

Foraster de fora | 27/11/2006, 17:46

No entiendo por qué os obcecais, estamos en una isla con cienes y cienes de metros de costa ¿justamente los que necesitais para pasearos son los que ocupa la dichosa piscina, los otros no os gustan? ¡Mala suerte, oye!

Conste que si quieres construir una piscina en plenas Avenidas de Palma, yo feliz.

¿Turismo? Obviamente, mejor calidad que cantidad, pero es algo de lo que, en ningún caso, podemos permitirnos prescindir, dado que en caso contrario ¿qué hacemos, volvemos a cosechar almendras?

En cuanto a la reculada, lamento seguir opinando que es generalizada.

Pepe

Se te empieza a ver el plumero

Pepe | 27/11/2006, 17:07

La "reculada del ciutadà te la tendría que explicar él.
El tema no es la piscina, el tema es que la ley de costas dice que seis metros desde el mar són públicos, o sea tuyos, míos y del de más allá, y que en vez de poder pasear por esos metros nos encontramos con muros, piscinas y guardias de seguridad que impiden nuestro paso. Si a ti te da igual a nosotros no, pero ya me dirás donde vives e igual hacemos una piscina en tu calle.
Aquí hemos hablado de financiación y competencias, el tema del turismo da para otro artículo. ¿Tú eres de los que crees que si cada año vienen más que el anterior ya está, así hasta cuantos?

Foraster de fora

Pues no

Foraster de fora | 27/11/2006, 15:48

No estoy de acuerdo: cierto que las formas del tal Ciutadá han sido correctas (insisto en que ha reculado, pero prefiero no darle importancia), pero hay dos cosas en las que discrepo totalmente:

1.- ¿Realmente el tema más importante del mundo mundial es la piscina de Pedro J.? Recordemos que ni siquiera la construyó él, sólo trató de legalizarla. Si sólo nos preocupa perder horas y horas y más horas en discutir sobre eso, es que Mallorca va bien.

2.- Para mí sigue habiendo diferencias de forma y fondo con el PSOE, porque claro, aquí a nadie le ha interesado mencionar qué pasó con el turismo durante el Pacte ..

Pepe

No me líes

Pepe | 27/11/2006, 14:48

Hombre foraster no cambies mis palabras y su sentido, yo había dicho textualmente: "Hemos perdido un montón de horas pidiendo esta información." me refería al hecho concreto de pasar horas esperando en Costas y creo que tiene poco que ver tu frase: "lo de recorrerse la costa para denuncia piscinas es una verdadera pérdida de tiempo." Con la que pareces defender que es mejor no hacer nada.
¿En qué hemos reculado? simplemente en reconocer que el tono de ciutadà ha sido adecuado y en que hay un diferencia de formas que no de fondo del PSOE. ¿No estás de acuerdo?

joan ramon

PP= corrupció?

joan ramon | 27/11/2006, 13:30

A mi no me pareix una perdua de temps denunciar les coses, ara dos alts cargos del PP Balear com són el Batle de Adndraitx i el director General de Urbanisme del Govern Balear estan imputats per la fiscalia anticorrupció i de moment a la presó.
Sense las denuncias del Gob segurament no s'hagues investigat aquest tema.
i no estarian a la presó.
Salut i branca
Idoi,

Foraster de fora

Vaya

Foraster de fora | 27/11/2006, 13:05

Lo de la pérdida de tiempo, lo habías dicho tú, me he limitado a copiar tus palabras únicamente.

Por otro lado, a mí lo del talante me parece estupendo (siempre y cuando no terminemos como unos ZPs de la vida), no me gustan los insultos, pero me resulta curioso ver cómo vais reculando a lo largo de los distintos posts. Una cosa es dialogar y otra parecer hermanitas de la caridad

Pepe

Adelante

Pepe | 27/11/2006, 12:30

Hombre foraster de fora, lo de terminar en plan lacrimógeno lo dices por que nos felicitamos por el tono y no acabamos insultándonos, no creo que sea para tanto. Ahora si quieres reanimar el debate nadie te lo impide.
En cuanto a lo de costas, si no denunciamos es que vamos sólo contra Pedro J y si denunciamos perdemos el tiempo.
Pienso que hay que denunciar y luchar, como dice el lema de este bloc; ningún objetivo es demasiado pequeño ni ninguna victoria es demasiado insignificante.

Foraster de fora

Pasaba por aquí

Foraster de fora | 27/11/2006, 12:19

¡Lástima! Con lo interesante que estaba el debate y va y termina en plan lacrimógeno. Ahora sólo falta que os caseis y os compreis un perro. ¡Ah! eso sí, estoy completamente de acuerdo en que lo de recorrerse la costa para denuncia piscinas es una verdadera pérdida de tiempo.

Foraster de fora

Con lo interesante que estaba el debate...

Foraster de fora | 27/11/2006, 12:17

Y al final termina en plan lacrimógeno, lástima, ahora sólo falta que os caseis y os compreis un perro.

Tomeu del Lloquet

Molt bé

Tomeu del Lloquet | 25/11/2006, 14:55

Encara que no he participat en el debat(ho acab de llegir de tira)voldria felicitar-vos a tots. Debats així son el que fan de la discussió política una vertadera eina de reflexió. M'ha agradat molt llegir-ho. Sempre s'haurien de discutir així les diferents opinions, i no amb insults.

Pepe

Más que gracias

Pepe | 24/11/2006, 18:21

Gracias ciutadà, pero no por haber colocado a este artículo entre los más comentados sino simplemente por dedicar un tiempo a leer nuestros artículos y comentarlos.
Como te dije me gusta debartir y siempre he contestado a todos los comentarios de este bloc, creo que es lo más valioso de esta herramienta, abrir una puerta a la participación, el debate...
Lo dicho muchas gracias y espero seguir contando con tus comentarios, el debate siempre es enriquecedor.

Ciutadà

Éxito

Ciutadà | 24/11/2006, 17:29

Pepe, una cosa si me tienes que agradecer, he ayudado a que este post sea de los más comentados. Salud.

Pepe

Més raons

Pepe | 23/11/2006, 22:57

Com ja he dit soc foraster i quan vaig a arribar a Mallorca només tenia la imatge de la Mallorca rica, on estiuejaven els reis, famosos i rics...
La meva sorpresa va ser veure el nivell dels serveis públics, per començar em vaig tenir que comprar un cotxe ja que el tranport públic era pèssim. Clar que tant d'anys de gestió pepera influeixen però no és l'únic motiu; el poc pes demogràfic de les illes ( 8 diputats són pocs), la poca autonomia dels partits majoritaris i la visió estereotipada de la illa...

Pepe

Opinió del Cercle d'economia de Mallorca

Pepe | 23/11/2006, 22:52

Si vols més informació ciutadà avui al Diario de Mallorca sortia un interesant article ( pitjar enllaç) del
CERCLE D'ECONOMÍA DE MALLORCA Financiación autonómica: Balears sigue discriminada.
Entre altres coses diu:
- En el proyecto de Presupuestos Generales del Estado para el 2007 volvemos a estar a la cola de España en inversiones.
-Otro año más la séptima CCAA en PIB per cápita es la que más paga a la solidaridad interregional y la que menos inversiones recibe, y eso que estamos a la cola de España en dotación de capital público ¿Es éste un sistema de financiación justo y equitativo para todos los españoles, o un sistema que abusa de los políticamente más débiles?

- Destaca la poca firmeza de nuestros políticos a la hora de defender nuestros intereses, y de la fuerza negociadora de otras CCAA afines o necesarias en las votaciones al Gobierno de España de turno.
- Consideramos que es prioritario que nuestros políticos recuperen la falta de financiación del último decenio y consigan una financiación justa para el futuro.

- El PP y el PSOE de las Islas han de tener presente que les votan los ciudadanos de baleares, los peor financiados de España, y no han de defender modelos dictados por sus centrales, que nos perjudican gravemente, sino los intereses de quienes les votan.

Joan Ramon veterà

Competencies

Joan Ramon veterà | 23/11/2006, 20:11

Si cada vegada que a una comunitat hi hagues escandols de corrupció,l'hi haguesen de retirar competencies, ja ningu tindria competencies, inclòsos els diferents governs Centrals. Recordau el casos Gal, Roldan, Prestige,Zaplana, subvencions europees, accidents aeris a Turquia etc. etc.Esta documentat fins a la sacietat on i perque de l'injusticia dels agravis econòmics en la financiaciò de les Autonomies, especialment la nostra.Pepe ja ha apuntat on es pot informar el "ciutadà". El primer punt es que les comunitats "riques"? volem tenir la mateixa qualitat i quantitat proporcional de serveis públics que les "pobres"?.Ni mes ni menys. Poso l'interrogant perque hi ha molt a parlar de com afecta aquesta riquessa o probressa a la majoria de ciutadans de cada comunitat autonoma.
Madrid no mata, però el centralisme es injust, i no funciona, ja que des de els Borbons, l'Estat espanyol es una còpia mal feta de l'estat francés.

Ciutadà

Esto se anima

Ciutadà | 23/11/2006, 18:43

Vaya por delante que retiro lo de la demagogia, al menos como la ha entendido José Ramón. Yo no pretendo descalificar a nadie porque opine de forma diferente a como opino yo. Así pues, para que nadie se sienta mal, lo retiro.
Dicho esto, quiero señalar que al menos hemos conseguido reconducir la discusión que, al final, se basa en que "Madrid nos mata", gobierne quien gobierne, en cuanto a los dineros.
Sigo pensando que hay diferencias notables entre unos y otros, pero es una discusión para la que no estoy preparado. Yo alcanzo a diferenciar entre el que le preocupa el transporte público y el que no; el que se preocupa por la vivienda de protección pública y el que no; el que se preocupa de los mayores y discapacitados y el que no; el que se preocupa por la igualdad entre hombres y mujeres y el que no; el que se preocupa por la investigación y el que no; el que se preocupa por la educación y el que no. Pero me resulta dificil hablar de sistemas de financiación entre gobierno y comunidades autónomas. Eso sí, estoy con vosotros que las competencias tienen que ir "suficientemente" dotadas. Lo que no es tan facil es llegar a un acuerdo en cuando se consideran tal.
Así las cosas, no creo que vengan mal las inversiones de 2.500 millones de euros pactadas ayer por los partidos mayoritarios. Puede entenderse como una migaja, pero creo que vendrán muy bien a las islas.
Salud.

Pepe

Model de finançament

Pepe | 23/11/2006, 14:52

Pens que l'acusació de demagògia ha quedat ben rebatida amb l'exemple de Costes.
El problema del PSOE és que és complicat això de ser de centre i intentat contentar a la majoria.
Per si un cas ciutadà pensa qu enomé scriticam i no oferim alternatives aquesta és nostra proposta de financiació:
En el tema del finançament a l’estatut s’han conformat amb parlar d’un deute històric de 3.000 milions d’euros, per a nosaltres això és caritat, el que volem no són doblers per cobrir necesitats ara sinó un sistema fiscal que garanteix les necessitats econòmiques de Balears ara i sempre. Pensam que les Balears haurien de tenir la màxima corresponsabilitat fiscal, i que haurien de recaptar la totalitat dels imposts. Una vegada recaptats els impostos s’haurien de fer dues negociacions, una primera negociació amb l’Estat que tingués com a objectiu contribuir a la despesa que suposen els serveis comuns de l’Estat ( com fan els bascs i navarresos) i una segona negociació amb la resta de comunitats, que tindria com a objectiu fer l’aportació solidària que correspon a cada una de les comunitats autònomes. Aquest és nostre concepte d’una Espanya federal plurinacional i solidària.

Joan Ramon

Ciutadà

Joan Ramon | 23/11/2006, 13:36

Estic d'acord en no fer demagogia, així doncs si tu estas d'acord en no fer demagiçgogia i dius estar d'acord en un traspas de competències, convinbdras amb mi que aquestes hauràn de venir dotades d'un financament just, així supos que deus demanar el mateix que jo, és a dir, que governi qui governi a Madrid, ens deixí als Balears decidir per nosaltres mateixos damunt els nostres ingressos, no?

Per cert dius que t'importa poc qui s'amaga darrera el meu nick, idoi et diré que el mateix joan Ramon, no tenc cap inconvenient en dir qui soc, però suposo innecesari donar el meu DNI. De fer estic d'acord amb tu en quyan a que totes les opinions són respectables, però l'únic que a dit demagogs als que tenien opinions diferetns a la seva has sigut tu.
Salut i republica

Joan Ramon veterà

Minories

Joan Ramon veterà | 23/11/2006, 12:32

Per la major part de la gent i de les vegades, i aixó des de sempre, esser d'un partit implica justificar tot el que fa un partit i no criticar-lo baix cap concepte, car al membre d'aquest partit, sobre tot si exerceix el poder o espera exercir-lo, li sembla que qualsevol crítica debilita al seu partit i dona arguments a l'adversari. La mateixa paraula PARTIT implica no exerci l'imparcialitat i a aquest debat hi ha exemples de llibre, i una vegada mes, l'utilització de la paraula DEMAGOGIA simplement per descalificar qui no està d'acord amb ell. Per mi, es evident que el PsoE es un partit molt mes democratic en aquest moment històric que Pp, aquest darrer presoner de la caverna, i de rebot el PsoE condicionat per la caverna en la seva versió mediàtica. Així, el parlar clar a la gent que te un vertader sentit de la justicia, de la veritat i per tant, de la democracia digna, ho te difícil. Pero podeu estar segurs que aquest sempre han sigut minoria i la seva influencia dins la societat depen del moment històric.

Pepe

Un altre tema

Pepe | 22/11/2006, 18:10

El projecte de llei de la Memoria Historica ha estat una altra gran decepció i seria per obrir un altre debat. Si el meu padri afiliat al PSOE durant la República aixeca-se el cap tampoc el creuria

Pepe

Hola compañero

Pepe | 22/11/2006, 18:04

Yo también soy forastero, por lo que creo que hablo del tema sin pasión nacionalista, es un mero tema de justicia. La sBaleares reciben poca financiación esté el PSOE o el PP a Madrid y los diputados mallorquines de estos partidos lo aceptan

Pepe

El debate era la financiación.

Pepe | 22/11/2006, 17:59

Hola ciutadà valoro tu tono a mi también me gusta debatir como puedes observar, el tema inicial del artículo era la financiación ( eres tú el que ha introducido el tema de competencias), que es lo que centra actualmente el debate sobre la reforma del estatuto en Madrid. No hablamos de que la scompetencias están peor o mejor gestionadas, en gestión hay una clara diferencia entre lo que hizo el pacto de progreso y el partido popular. Claro que les pedimos responsabilidad, te vuelvo a decir que leas otros artículos en este bloc, pero te vuelvo a decir que hay un problema de fondo en el cual el gobierno de Madrid tiene su responsabilidad;la financiación.¿ Para qué me sirve un coche sin gasolina? .
Cuando hablas de la famosa piscina perdona pero dices lo mismo que el PP (Puedes apretar el enlace y leer un artículo en este bloc sobre el tema, hay más )Te informo: Nos hemos pateado la costa ( que no es fácil) haciendo fotografías y recogiendo pruebas y hemos denunciado todas las construcciones ilegales de Costa des Pins y Formentor. No ha sido fácil por qué en Costas (PSOE) no nos han dado la información que es pública ( en teoría). Hemos perdido un montón de horas pidiendo esta información. Las denuncias están presentadas a Costas y esperamos respuesta. Igualmente nuestra regidora en Son Servera Conchi Peña se reunió en Madrid con el máximo responsable de Costas José Fernández (PSOE) director general de Costes, y no consiguió sacarle ninguna palabra con respecto a cumplir la ley.
Leé:
http://alternativa.balearweb.net/post/652/23890
En fin que como puede ver hace tiempo que empezamos la campaña que nos pides y por el PSOE todo han sido dificultades.

Ciutadà

No a la demagogia

Ciutadà | 22/11/2006, 11:04

Me gusta debatir, pero sin demagogia. Antes de nada, no me escondo detrás de nada ni por nada, pero creo que mis datos personales es lo de menos. Soy del PSOE: votante y militante. No se, ni me importa, quién hay detrás de "Pepe" ni de "Joan Ramón". Lo interesante es que tenéis una postura, yo discrepo de ella, y estamos, por decirlo de alguna manera, debatiendo. Eso es lo importante.
Decía al principio que me gusta debatir, pero sin demagogia. Pepe apuntaba cinco temas que demuestran que PP y PSOE son iguales. Yo le he contestado a cuatro de esos cinco puntos, diciendo, cosa que nadie me ha negado, que son competencias del Govern de las Illes Balears y a ellos hay que pedirles responsabilidad. No al gobierno de Madrid. Y, para pedir responsabilidades a ambos partidos, propongo comparar la política llevada a cabo por el Pacte de Progrés y la que lleva el PP en esos cuatro temas. No me vale lo de la falta o no de financiación, pues ese es otro debate. Si comparas políticas verás a quien le importan los transportes públicos (tren, por ejemplo) y a quién no; quien construye hospitales y defiende la sanidad pública y quien no; etc...
Sobre el tema de la famosa piscina, mira, qué quieres que te diga, me importa un pepino, al igual que su dueño. Pero sí que me gustaría que los de IU-Vers comenzarais una campaña contra TODAS las construcciones de la Isla de Mallorca que generan el mismo problema que la piscina. Por cierto, por Pollença tenéis alguna. Podéis empezar por ahí.
Por último, a Joan Ramón, yo no planteo cuestión alguna sobre las competencias, es más, me declaro abiertamente autonomista.

foraster

Un forastero colonizado

foraster | 22/11/2006, 09:29

Por mucho que uno sea del PSOE, hay que reconocer que en Mallorca ( que es lo que yo conozo) tenemos unos servicios públicos pésimos y que son reponsables tanto el PP que los gestiona y ha gestionado siempre como el PSOE que desde Madrid ha tratado a la isla como una colonia.

Joan Ramon veterà

secrets

Joan Ramon veterà | 21/11/2006, 23:32

Hem fa molta gracià, això de "veí", "ciutadà",...qualque dia sortirà "El guerrero del antifaz". Naturalment que la llibertat d'expressió deixà aquestes portes legitimes obertes, però tinc l'impressió de que els del PsoE encarà tenen por de que Franco resuciti...Per cert el projecte de llei de la Memoria Historica, amb un parell de retocs l'hauria pogut presentar el PP. Si Julian Besteiro hop ves ...

Pepe

Pere Sampol una lectura recomenable

Pepe | 21/11/2006, 21:46

Si voleu veure dades objectives i contundents d'aquest tema i comprovar que no exageram una mica podeu llegir l'article 8 en pdf) de Pere Sampol; "Algunes reflexions sobre la Balança Fiscal de les Illes Balears", un expert en aquest tema, sóin 10 pàgines molt instructives. Només haveu de pitjar l'enllaç

Pepe

Les formes no són suficients.

Pepe | 21/11/2006, 21:36

Hauries d'argumentar més la teva opinió sempre es parla de millorar el finançament, el que canvia és qui dona la negativa des de Madrid. L'actitu o el "talante" no negam que sigui diferente,però el resultat final és el mateix; finançament insuficiènt

Veí

No estic d'acord

Veí | 21/11/2006, 21:26

Crec que no ets just, si ara parlen de millorar finançament és perque a Madrid tenen una actitud diferent de la de n'Aznar, és exagerat igualar els dos partits, així no anau bé.

Pepe

Ok Joan Ramon

Pepe | 21/11/2006, 21:08

Ara que has fet aquest comentari Joan Ramon, això em recorda al debat obert actualment sobre retirar les competències en urbanisme als ajuntaments. Pens que aquesta no és la solució, quan més aprop sigui el poder de prendre decisions ben finançades millor per què els ciutadans tenims més possiblitats de influir.

Joan Ramon

a ciutadà

Joan Ramon | 21/11/2006, 21:00

Per a mi no es tracta de si els polítics són corruptes o o, tot poble té dret a poder decidir dels seus doblers, de fet estic d'acord en quan a la mala gestió dels que governen les illes balears, emperò això no lleva que s'hagin de poder tenir les competències.
De fet el PSOE dels anys 90 va arriabr a uns nivells de corrupció prou elevats en el govern de l'estat espanyo, vosté hagues defensat que el parmlament europeu retiras les competències i atacas la sobirania de l'estat Espanyo? ho vosté és el tipic nacianalista Español que defense restriccions que mai toleraria pel govern de MAdrid?

Pepe

Competencias bien financiadas necesitamos

Pepe | 21/11/2006, 19:35

No se trata de arrimar ningún ascua, es lo que pienso y estoy en IU -Ev y no en el PSOE entre otras razones por pensar así( en el PSOE dejede confiar depués del referendum de la OTAN).
No me vengas con juegos malabares y con el rollo de las competencias, éstas sin financiación de poco o nada sirven. Primero una buena finaciación y después una buena gestión, y en el primer punto no ha habido diferencias PP- PSOE.
Pido cuentas al PP, sólo tienes que echar una ojeada a la mayoría d elos artículos de este blog pero también al PSOE. Lo que sale en prensa no és que el pSOE y el PP estén discutiendo ahora dónde van los famosos 3.000 millones sino la cantidad en sí.
Por cierto te has olvidado muy habilmente de comentar el tema de Costas donde las competencias son del PSOE.
Si quieres también puedo pedir una competencia que nos pueden ceder sin ninguna financiación, la de aeropuertos.

Ciutadà

Lo entiendo

Ciutadà | 21/11/2006, 19:12

Entiendo que desde una postura de IU-Els Verds quieras arrimar el ascua a tu sardina, como se dice vulgarmente. Pero no es de recibo que me plantees temas como la red sanitaria, el trasnporte público, la red de servicios sociales para personas mayores, cuando en todos los temas tiene competencias el Govern de las Illes Balears y que, en tiempos del Pacte de Progrés, se hizo tanto por estas cuestiones. Ves a pedir explicaciones a las consellerías de: Transpors (Cabrer), Turismo (el del viaje al Rasputín), Salud (Castillo) y Presidencia (la de Algaida). A ellos les tienes que pedir cuentas. No al PSOE, que no gobierna en Balears, por desgracia.

Pepe

A ver si te vale esta opinión.

Pepe | 21/11/2006, 18:48

A mi si me sirve tu opinión.
Algunos ejemplos de los intereses de las Baleares:
Mejorar red sanitaria; en Pollença no tenemos ni pediatra, ni una mala máquina de rayos X.
Mejorar trasnporte público: Una red de ferrocarriles puntuales y rápidos.Mejorar frecuencias y precios de los autobuses.
Reconversión del sector turístico "zonas maduras".
Mejora red asistencial y servicios sociales; no dejar en manos de empresas privadas los centros para personas mayores... Si quieres sigo.
Claro que hay que utilizar mejor los recursos, IB3 es un buen ejemplo de despilfarro innecesario pero también es cierto que la financiación de las Baleares es y ha sido muy deficiente ( las cifras no engañan y son objetivas.
El PSOE y el PP se diferencian en otros temas pero en este sigo pensando lo mismo, y como yo mucha gente, PP y PSOE actuan de la misma manera y se ríen de los ciudadanos de estas islas. Los políticos de los partidos mayoritarios ( y es una tradición que viene desde tiempos de Maura) cuando llegan a Madrid se olvidan de estas islas, un solo diputado de Progresistes hubiese hecho más por las islas que los 8 del PP y el PSOE.
Y si quieres te pongo otro ejmplo de actuación similar del PP y PSOE, en la aplicación de la ley de costas los dos se inhiben ante poderosos como Pedro J o los millonarios de Costa des Pins o Formentor. Nos cansamos de ir a Costa y no hemos avanzado ni con el PP ni con el Psoe.

Ciutadà

Si tu ho dius...

Ciutadà | 21/11/2006, 18:20

¿Cuales son los intereses de Baleares?.
¿Las carreteras?, ¿los puertos?, ¿la hostelería?, ¿el turismo?.
Me parece bien que digas que sería conveniente que se hicieran más inversiones por el Estado en Baleares, pero quízás, no estaría mal, que pidieras una mejor utilización de los recursos que gestiona el gobierno de las Islas, y luego dijeras en qué piensas que el Estado debe invertir más. Mientras tanto me parece arriesgado, incluso descarado, igualar al PP y al PSOE. De todas formas, si no ves las diferencias entre un partido y el otro, a mí poco me sirve tu opinión.

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.
Amb suport per a Gravatars
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb