URXELLA

http://alternativaperpollenca.com

El desgavell dels pressupostos.

Alternativa | 07 Gener, 2007 14:53 | facebook.com twitter.com

Un any més observam amb preocupació que ha acabat el 2006 sense que ni tan sols s’hagi plantejat l’aprovació dels pressupostos del 2007.

El que és normal a quasevol poble, aprovar abans de començar l’any els pressupostos a Pollença sembla impossible. El que és normal a Pollença és el desgavell crònic de l'ajuntament, que habitualment aprova els pressupostos en el segon trimestre o inclòs en el tercer trimestres de l’any.

Aquests retards i la mala gestió dels pressupostos fan impossible una gestió mínimament planificada i racional de la despesa pública. Com han demostrat els darrers esdeveniments. L’exercici 2005 es va tancar amb un dèficit de 842.000 euros que ha suposat un retall de 300.000 euros al pressupost del 2006 i de 542.000 euros al del 2007

 A més  de puntualitat i planificació a les pressupost, a Alternativa demanam més  Participació Ciutadana tant en la realització com  en el control de l'execució dels pressupostos. Pressupostos participatius ja.

Cartell dels pressupostos participatius de Porto Alegre 20003 (Brasil)

 

 

 


 

 

Comentaris

hola

pressuposts

hola | 30/11/2007, 09:05

hola

Pepe

Noticia publicada por Gabriela Corrazo, hoy en el mundo.

Pepe | 09/01/2007, 09:36

Veurem si es veritat que entre febrer i marrç s'aprovin els pressuposts, serà el record d'aquesta legislatura.

POLLENÇA.- Alternativa EU-EV por Pollença solicitó ayer al Ayuntamiento «el máxino esfuerzo para aprobar los presupuestos lo antes posible, y de este modo saber cuál es la cantidad que ha de asumir el equipo de gobierno que surja de las elecciones de mayo», señaló Pepe García, coordinador de Alternativa EU-EV y candidato a la alcaldía por Pollença.

Asimismo, solicitó al Consistorio que preside el alcalde Bartomeu Cifre (PP) «más participación de los ciudadanos tanto en la realización del presupuesto como en el control de su ejecución».

Pepe García señalo que «es básico [para la gestión municipal] aprobar los presupuestos antes de iniciar el año» o a lo sumo durante el primer mes. Esto, según manifestó, permitiría una gestión «minimamente planificada y racional del gasto público».

Por su parte el alcalde Bartomeu Cifre manifestó a este diario que su intención es llevar a Pleno los presupuestos entre febrero y marzo. Explicó que en este momento están aprobados los de los organismos autonómicos y sólo falta la elaboración del documento del Consistorio.

Cabe recordar que el ejercicio 2005 cerró con un déficit de 842.000 euros; lo cual ha supuesto un recorte de 300.000 euros en 2006 y un nuevo ajuste de 542.000 euros para el de este año.

Pepe

Gracias ahí estamos

Pepe | 07/01/2007, 15:52

He vuelto de mañolandia con las pilas recargadas para afrontar estos meses hasta las elecciones. Muchas ideas y poryectos en la cabeza que espero podamos llevar a cabo.
De momento tenemos la charla del viernes y el foguerón de S. Antoni ( se admiten ideas, todavía no hemos decidido el tema).

Pouet

Animo Pep

Pouet | 07/01/2007, 15:45

A ver si les das caña a esos del PP y de UM, que Pollença no se merece este descrédito.
Tienes razón y a alguien se le tiene que caer la cara de verguenza, si es que tiene.
Un saludo.

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.
Amb suport per a Gravatars
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb