URXELLA

http://alternativaperpollenca.com

"Es para sacar a los corruptos" Corrupció a Pollença 2.

Alternativa | 10 Maig, 2010 06:00

Publicam la continuació a  la conversa publicada  al blog del PSM del sumari de l’operació voltor, que és pur humor negre. Recordam que  a l’inici d’aquesta conversa Toni Oliver afirmava que na Marga “cogería la plaza del museo “ i fins aquell moment era contractada per 18.000 euros  per en Toni (que ja tenia dues secretàries), per fer-li una “assistència tècnica” ,  i fer "una mica la seva feina" (es veu que ell estava molt ocupat llevant per darrera l’àrea de cultura a Pollença). Una bona prova de qui pagava la regidoria de cultura en l’ombra d’en Toni Oliver. Tots nosaltres via INESTUR. Això es veu que ells pensen que no és corrupció.

La conversa  transcrita mostra unes pràctiques que, per desgràcia, no són exclusives d'UM; les afiliacions falses per guanyar assemblees o congressos, el que converteix la democràcia interna dels partits en una pantomima. El que és molt greu quan el que tenim no és una democràcia sinó una partitocràcia. Com deia Alejandro Nieto al seu llibre "Corrupción en la España democràtica" (Ariel 1997); " los administradores públicos con militancia están sujetos a una doble obediencia: a la de su señor legal ( el gobierno) y a la de su señor material (que es el partido)... y los partidos políticos han terminado convertiéndose en la escuela de todas las corrupciones."

A.OLlVER.- Y ahora otra cosa, mira estamos haciendo una campaña porque, ya te lo dije el otra día, probablemente al final, haremos Congreso y de Pollença tenemos que llevar cincuenta afiliados, yo afiliaré a mi madre, a mis hermanos y todo esto ...
Marga.- Si tengo que afiliar a mi madre y todo esto, los afilio.
A.OLlVER.- Míralo, porque yo hasta no sé, Aina (Su mujer) no quería afiliarse pero creo que la afiliaré sin que la sepa y todo ¿sabes que te quiero decir? No le digas nada (entre risas).
Marga.- Bueno si, vale.
A.OLlVER.- Mi madre, mis hermanos, la suegra, ya lo ves, no quieren saber nada, pero es que tenemos que hacer cincuenta afiliados nuevos aquí en Pollença.
Marga.- Va. ya. ya.
A.OLlVER.- Mira a ver si tienes que afiliar a tu madre o alguien más si puede ser, al menos tendrías que traer a dos ¿eh?
Marga.- Vale, a esta se le puede hacer rebajas ¿no? De pagar todo esto.
A.OLlVER.- Rebajas son dieciocho euros al mes, si tienes problemas a la hora del dinero y tal, me lo dices ya miraremos .. si no, los avanzaré yo mismo, no pasa nada.
Marga.- Joan Joan me dijo que podía hacer afiliados sin pagar si se necesitaba, ¿no se como? (…) porque yo se lo dije, en tiempos de crisis, la gente no esta para pagar no se que y me dijo, <si es un tema económico, hay formas de arreglarlo>
A.OLlVER.- La que podemos hacer, aunque esta no se puede decir, es de que nosotros, avancemos, por ejemplo, todo un año ¿sabes lo que te quiero decir? Lo que nos interesa es mantener, sobre todo hasta después de elecciones.
Marga.- Yo a mi madre y Juan lo puedo mirar sabes?, a Juan también le sabe mal, pero si es por necesidad. (…)
A.OLlVER.-... Yo a mi madre le digo, Mama es para sacar a los CORRUPTOS. ya esta. ya me ha dicho que si, ¿me entiendes?
Marga.- Si, si, si.
A.OLIVER.- Que realmente es para eso.
A.OLlVER.- …tenemos que hacer cuatrocientos afiliados y en Pollença nos toca hacer como mínimo cincuenta, y yo ya tengo siete u ocho míos, Michel también traerá, Juan, pero claro tenemos que movernos todos, es decir si contigo, si podemos hacer cuatro mejor, ¿sabes que te quiero decir? Si hay algunos que dice, si, pero yo no quiero pagar, bueno me lo dices y trataremos de buscar una solución.
Marga.- Ahora que no esta Munar por medio, sera mas facil.
A.OLlVER.- Por eso, ¿vale?

Les preguntes que ens fem és com poden pensar  que el que fan no és corrupte ?  Si aquesta manera de fer afiliats no és corrupta ja em direu. També ens agradaria saber aquest mètode que coneix Joan per fer afiliats que no paguin.

Necessitam un canvi urgent i radical, i aquest canvi no arribarà des de l'abstenció i el passotisme. La societat ha de lluitar per recupera un eficaç servei públic que paga amb els seus impostos.

Comentaris

Alternativa per Pollença

Re: "Es para sacar a los corruptos" Corrupció a Pollença 2.

Alternativa per Pollença | 13/05/2010, 14:44

Darrera la dimissió avui d'en David Abril com coordinador d'EU hi ha el mateix tema que denúncia aquest article; la manipulació de l'assemblea de dissabte.

Notícia agència europa Press:
El hasta hoy coordinador general de EU en Mallorca y Balears, David Abril, aseguró esta mañana que se sentía en la "obligación" de dimitir de este cargo, tras haber perdido su "condición neutral al haber apostado por una gente y unas propuestas políticas concretas", de cara a la asamblea que mañana celebrará su partido en el marco del proceso constituyente en el que está inmerso.

Abril anunció que mañana no acudirá a esta asamblea, en la que se elegirán a los delegados para la asamblea interinsular de EU, que se celebrará el próximo 5 de junio, debido a las "dificultades" que ha tenido para "tender puentes" entre los dirigentes que defienden continuar federados a IU y la corriente Esquerra XXI, que apuesta por que EU sea un partido "soberano" que no dependa de la formación liderada por Cayo Lara.

Para Abril, "éste no es el debate que interesa a los ciudadanos, ya que con la que ha caído en Grecia y que viene para España, deberíamos hablar de otras cosas". En este sentido, admitió su "hartazgo" por el hecho de que haya diferentes posturas respecto a la continuación o no de EU en el proyecto federal de IU, ya que, a su juicio, esto no es prioritario en estos momentos. "¿A quién le importa esto?", se preguntó, al tiempo que señaló que los ciudadanos quieren un partido de izquierda "fuerte y que defienda sus intereses".

Así, recordó que en la última asamblea se presentaron tres vías, de modo que la primera era una representación mayoritaria, liderada por Eberhard Grosske, que apuesta por que EU continúe federada a IU; la segunda es Esquerra XXI, liderada por Fina Santiago, que aboga por un partido "soberano" e independiente; y una tercera liderada por Ernesto Baleto, que aglutina un grupo de gente descontenta con el actual proyecto.

Paralelamente, Abril recordó que él intentó crear un cuarto grupo dentro de EU, formado por gente independiente, adscrita a sindicatos y movimientos sociales, con el fin de "tender puentes" entre Esquerra XXI y el resto de sectores, teniendo en cuenta que había una "cierta tensión y polarización".

Sin embargo, indicó que esta labor ha sido imposible, dado que "nos han puesto muchas dificultades", a pesar lo cual dijo que su intención "no es irse a casa", por lo que, de momento, continuará como "militante de base" de EU. Preguntado sobre si ha decidido abandonar este partido y conformar uno nuevo, Abril indicó que, de momento, no se ha planteado esta posibilidad, aunque avanzó que mañana comparecerá ante los medios de comunicación para dar a conocer su postura en este sentido.

Xisco

Brut, brut

Xisco | 11/05/2010, 11:15

Al ocho le gusta el cho...colate

sietegavia

Re: "Es para sacar a los corruptos" Corrupció a Pollença 2.

sietegavia | 11/05/2010, 10:29

aixo d'Egipci tendra que veure amb una senyora viuda i sense fills?????

Miquel Sánchez

Re: "Es para sacar a los corruptos" Corrupció a Pollença 2.

Miquel Sánchez | 11/05/2010, 09:58

Com anècdota direm que als forums anglesos recomanen anar al CAPRABO a comprar gandules de 30 euros, perquè surt més barat que arrendar una i ara no hi ha a la platja.

Quin paper !!!

P.D. Gandules de 30 euros, no hi estaria molt de temps damunt, quin esclat

Nuevegavia

UN EGIPCI A POLLENÇA

Nuevegavia | 11/05/2010, 08:31

Que fa l'Egipci voltan cada cap vespre per la carretera vella de Sant Vicenç?

Xisco

UM San Palomo.

Xisco | 11/05/2010, 08:16

El cercle es tanca: L'ajuntament, amb un batle d'UM, concedeix les platges a una Associació de Veins dirigida per UM (presi i vicepresi), que per poder licitar necessiten un aval que els concedeix una caixa dirigida per un seyor d'UM.
I encara ens voldran fer creure que ningú d'UM hi guanya res amb tot això? USTEDES HAN VENIDO A BURLARSE DE LOS SIMPLES MORTALES !

Bernat

COLONYA

Bernat | 10/05/2010, 22:03

S'ha reunit la junta directiva de Colonya per tratar el cas den Luis Ramis de Aireflor?

Miquel Sánchez

Re: "Es para sacar a los corruptos" Corrupció a Pollença 2.

Miquel Sánchez | 10/05/2010, 20:48

Doncs no hauria de ser tan fàcil el tema de l'aval, ara que les caixes d'estalvis estan més "tocades" que mai i sembla que les fusions són la millor i única solució, això de donar un aval a una entitat que economicament no està gens bé no sembla ètic, malgrat sigui un aval polític.

El que es segur és que sigui caixa o banc no li presenteran el paper que hen vist nosaltres de l'explotació de les platges, qualsevol alumne de primer d'administratiu ho faria millor.

What

Re: "Es para sacar a los corruptos" Corrupció a Pollença 2.

What | 10/05/2010, 20:23

Endevinalla facil; quina caixa avalara a l'associació de veïns per que pugui agafar les platge?

Hans Monheim

Protesta en facebook

Hans Monheim | 10/05/2010, 19:28

www.facebook.com/profile.php?id=624874657

Xisco

Atado y bien atado

Xisco | 10/05/2010, 17:40

Batle, President de Colonya i President de l'A.VV. del Moll. El triumviratum del poder pollencí, sempre per davall, això sí, del cappo suprem que es serveix de totes aquestes institucions per fer caixa $$$, Mr. M.O. l'Egipci.

Coloma F.

Miquel Cifre Xumet

Coloma F. | 10/05/2010, 16:06

Els de UM es passen el dia per amunt i per avall intentant sobreposar-se a tot el quels hi ha vengut damunt amb això del cas Voltor.
També han anat a cercar a nen Miquel Cifre Xumet per ésser el candidat a batle a les properes eleccions per UM. Miquel "de Can Pol" conta amb tot el suport den Marti Paraiso ja que els estatuts de UNPI son fet den Miquel.
Si Josep Antoni Cifre acepta ésser el candidat de UM, Miquel Cifre Xumet se perfila com el nou president de Colonya

Xisco

Pep Toni Cifre

Xisco | 10/05/2010, 14:32

Homo, jo crec que s'estimaria més fer de president de Colonya molts d'anys: manco mal-de-caps i mes bon sou. Però si UM fa ui, tampoc no serà president molt de temps, ja que és una figura amb perfil polític (no com el seu predecessor, que va trempejar durant molts d'anys) o sigui que algú ha d'agafar el timó uemita. El que no sé es si podrà suportar la maquinaria Unpinica.

Garci

Re: "Es para sacar a los corruptos" Corrupció a Pollença 2.

Garci | 10/05/2010, 13:55

Documents com aquest demostren molt clarament els objectius d'aquesta gent a l'hora d'entrar en política.

Sobre el tema del nou candidat d'UM, si aquest senyor accepta, tendrà un bon problema, però també hem de tenir clar que a qualque persona presentaran i sigui qui sigui, tendrà un bon quefer.

Juan Jo

Josep Antoni Cifre

Juan Jo | 10/05/2010, 11:59

Pensau que aquest senyor pot acceptar esser el candidat a batle per UM amb tota aquesta guarda?

Xisco

Re: "Es para sacar a los corruptos" Corrupció a Pollença 2.

Xisco | 10/05/2010, 08:53

"Es para sacar a los corruptos" Quin cinisme, mare meva.

UM al carrer

Re: "Es para sacar a los corruptos" Corrupció a Pollença 2.

UM al carrer | 10/05/2010, 07:39

Això són els crítics?,això és la regeneració d'UM?
I en Toni Oliver era el candidat pel 2011...

Joan cerdà dimissió

De Vergonya

Joan cerdà dimissió | 10/05/2010, 06:49

Idoi, aquesta genteta és la que ens governa a Pollença, esper que sigui la darrera legislatura...

Pere.

AyAyAY

Pere. | 10/05/2010, 06:38

Ai ai ai, aquest toni oliver, és un pillín, eh? Us imaginau que hagués passat si no li troben? L'òstia.

Joan C

Re: "Es para sacar a los corruptos" Corrupció a Pollença 2.

Joan C | 10/05/2010, 06:31

No coment...No se si aquestes escoltes els serviràn per condemnar-los davant la justicia però la comdemna dels ciutadans hauria de ser absoluta.

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.
Amb suport per a Gravatars
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb